MEKAN VE ZAMANIN ÖTESİNDE
“Resmim; kişisel hayal gücümü işleyerek, kurgumun gerçekle bağdaşması zor olan durumları şaşırtıcı olaylarla harmanlamayı ister.
Resmim; özgün bir atmosferi, özel gözlem alanımı ve aşkınlıklarımı vurgular.
Resmim; ait olma hissini, hareketlilik ve bulunduğu yerdeki geçiciliğini ifade etmek için figürleri genelde açık ve soyut mekanlar içerisinde kurgusal kompozisyon anlayışıyla ele alır.
Resmim; kübik formlu belli oranda deformasyona sahip figürleri, birer heykele dönüştüren mekansal etkilerle yoğurur. Hayatla ilgili her şeyi, dünyayı ve kendisini değiştirmek için sanatın her dalından ve felsefeden istifade eder.
Resmim; hayata dokunan, sıkıntılarını giderecek bazı konulara, dertlere dikkat çekecek işler üretir. İnsanın her halini, insanın geçtiği evreleri, inançlarını, ilahiyatını, sosyal yaşantılarını önemser.
Resmim; insanın kendini bilmesi dünyayı, insanın ve kendisinin ne anlama geldiğini bilmesi için merak uyandırır. Geçmişteki mirası omuzlayıp, kendine has bir alan bulup, özgün edinimler içinde sayılmayı bekler.
Sanatım; mirası da, insan türünün geliştirdiği her yöntemi klişe olmadan, banelliğe bulaşmadan, yozluğa düşmeden fark yaratarak işler. Bireyi ulvi değerler içinde tutar ve insanlaştırır.
Sanatım; varoluşumla, sorgulamalarımla ilintili her meseleyi olgunlukla karşılayıp, bu çileyi çekmeye hazır dirençli bir vücut oluşturur ve zamanın geçici heveslerinden kenar tutar.
içine bırakıldığım dünyanın sınırlarını zorlayarak sonsuzluğa yayılma çabası; sanatımın oluşumunda bana rehberlik eder.
Nesnenin bilgisinden süzülerek, büyülü imgeler penceresinden bakmayı amaçlar. Resmim; değişik açılımlarla boya ve konu kurgusuyla zenginleşmeyi, fantastik diyarlarda gezinmeyi diler.
Mekanı ve zamanı işler onun içine hiçbir şeyi hapsetmez. Resmim; dekoratif olandan çok acıyı, yaşamı irdeler ve insanı hayali ve düşsel unsurlarla yeniden yüceltmeyi, yeniden anlamayı dener.”
MEKAN VE ZAMANIN ÖTESİNDE
Last modified: Mart 29, 2021